Mart 27, 2010

Senden Sonra..



"Uzun ve soğuk bir kış oldu
Yoğun bir fırtına sessizce durdu
Artık birçok şeyi daha net anlıyorum
Hiçbirşey nedensiz yitip gitmez görüyorum
Senden sonra birçok şey karanlıkta
Senden sonra koca bir yalan aslında

Göğsümde bir kurşun yarası gibi taşıdım ismini
Gözümde bir okyanusun dibi unutturdun sevilmeyi
Senden sonra birçok şey karanlıkta
Senden sonra koca bir yalan aslında"


Anemi grubunun çok sevdiğim bir şarkısıdır "senden sonra". Uzun zamandır dinlememiştim. Bilgisayarımı karıştırırken birden buluverdim. Sonra bu grubu keşfettiğim tarihi hatırladım. '18 mart 2009'. Nasıl mı hatırlayabiliyorum tarihi? O tarihin izi var çünkü kalbimde... Nasıl da merhem niteliğinde gelmişti sözleri... Nasıl da ağlamıştım tüm gece... Ve ertesi birkaç gün... Şimdi baktım tarihe 27 mart... 23 martı çoktan geçmişiz... O gün benim için çok çok çok önemli bir tarihti ama o gün aklıma bile gelmemiş benim. Unutmak denilen şey var ya; aslında ne kadar çabalarsanız çabalayın çabaladıkça daha çok bağlanıyorsunuz unutmak istediğinize. Unutmak için yapmanız gereken tek şey;zamana bırakmak. Acınızı,yasınızı,aşkınızı doya doya yaşamak. Eğer yaşamanız gereken şeyleri yaşamazsanız asla unutamazsınız. Ama hepsini doya doya yaşadığınız taktidirde gün gelir ve bir bakmışsınız gerçekten unutmuşsunuz! Sanırım benim miladım dolmuş. Acımı da yasımı da aşkımı da doya doya yaşamışım. Baksanıza 23 mart 2009 u bile hatırlamamışım! Oysa ki ne de heyecanlydım  o gün. Ne de şaşkındım... Bir bakış nasıl da yıkmıştı beni, nasıl da dağılmıştım o gün? Çikolata yeme isteğim ilk defa beni bu kadar şaşkın bir hale düşürmüştü.
Ahhh aşk! Bay Aşk... Ne de sevmiştim seni. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com