Eylül 24, 2010

Üniversitelerin Amblemlerine ve İnternet Sitelerine Bakıp Gaza Gelmek..

Üniversite sınavına hazırlanmak kadar berbat birşey yokmuş ! Kendimi gaza getirmek için herşeyi üniversiteye bağlıyorum,böylece çalışıyorum... Bi bloğumda yoktu dedim orada da olsun bari.. Hem belki bu yedisinden birine giderim belli mi olur? (İtü'de EA için bölüm yok çünkü). Çaktırma ama benim istediğim ikincisi ;) Ahh ahh dokuz ay sonra kendimi ODTÜ'lü olarak görsem sanırım yapmayacağım şey kalmaz. Dile benden ne dilersen ! Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler istiyorum ben.. Ama yakın dostlarım psikoloji okumamı da öneriyorlar şu sıralar onu da "B" planı olarak kaldırdım rafa.. Hele bi sınava girelim de...

NOT:  Keşke şu matematik ve geometri ikilisi bu kadar karmaşık olmasaydı...


Ahh ahh şu okula girebilmek kaç kişiye nasip olur ki !





2 Senedir adını sayıklıyorum "ODTÜ" ! Ne olur beni de al bünyene !



Siyaset dedin mi okunacağı yer Ankara'dır.. Ee Ankara Üniversitesi de bu alanda epeyce öne çıkmış bir üniversite... Hadi hayırlısı diyorum ne diyeyim başka.




Hacettepe'de Psikoloji okumak ne kadar keyif olur...



İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Nedense içime 1 sene sonra senle buluşacakmışız gibi geliyor  :)



MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Her ne kadar İktisadi ve İdari Birimler kampüsünü her gün görmekten gına gelsede aklımdasın Marmara ;)



Yıldızım sana benden çok sayısalcılar yakışır diye düşünüyorum...




Sayısalcı olsam muhakkak hedefim İtü olurdu... İtü Mimarlık mesela...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com