Ekim 23, 2010

Monotonluk.

   Bloğuma zaman bile ayıramıyorum ne berbat bi hayatım var şu sıralar ya.. Hiçbir zaman istediğim gibi yapamadım zaten bloğumu. Çok üzüyor bu beni... Neyse şimdi melankoliye bağlamanın anlamı yok hiç. Zaetn 40 yılda bir uğruyorum onu da iyi değerlendiriyim.Aslında hayat çok monoton gidiyor.Okul-dersane. Hayatımda renklilik katan tek şey ara sıra hakkımda yapılan dedikodular. Çok komik insanlar ya.. Hele bazılarının müsait bi yerleri o kadar havadaki,egoları o kadar tavan yapmış ki anlatamam.." Günaydın " diyeni kendilerine yazıyor sanıyorlar, hee bi de facebookta kardeşlerinde olanlarla sevgili oluyorlar. Şimdi de bu moda oldu hee... Kanka ayağı g*t ayağı derlerdi de inanmazdım. Öyleymiş vallaha. Millete çaktırmadan işi pişirmek.. Mantıklı aslında ... Saçmalamaya başladım yine ya.. Napıyım bu öss beni böyle bir insana dönüştürdü. Aslında bu kadar saçmalayan bir insan değildim ben. Bilirsiniz yazı yazmış olmak için yazı yazmışlığım yoktur. Ama bu sefer işin bokunu çıkarttım sanırım...  O zaman... Unutun bu söylediklerimi, bakın ne diyeceğim size ;
  puCCa ' yı bilirsiniz. Bizler gibi sıradan bir blog yazarıyken gittikçe artan izleyicisiyle gizli bir ünlü olarak girdi hayatlarımıza. " Küçük Aptalın Büyük Dünyası" adlı kitabı da gayet güzel. Arkadaş okurken tenefüslerde bende okudum biraz ba-yıl-dım ! (neden sende gidip almıyorsun diyeceksiniz biliyorum ama ; okuyom ben yaa, fakirim param yok hacı..). Yarın arkadaş getirecek bana kitabı, sanırım 1 günde bitiririm ben onu.. O kadar akıcı ki antamam. Birçoğunuzun okuduğunu tahmin ediyorum. Eğer okumayanınız varsa bir koşu kitap alıp okusun. Benden söylemesi...

Okuyun da bana yardım edin hangi evredeyim ben ?

---> Yıldız Tilbe
---> Demet Akalın
---> Orhan Gencebay
---> Serdar Ortaç
---> İlhan Şeşen

Yok yok bitirdim ben evreleri büyük ihtimalle. Bitirdim di mi ?
Bitirdim,Bitirdim.
Çok Şükür !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com