Şubat 14, 2010

14 Şubat

Sevdiğinize "Seni Seviyorum" diyerek ona en büyük hediyeyi vermiş sayılarak kutlayabileceğiniz, diğer günlere oranla "seni seviyorum" ların daha fazla ortada dolaştığı tüm dünya için özel bir gün olarak sayılır 14 şubat... Aşk'ın günüdür... Eğer hayatınızda bu kelimeyi söyleyebileceğiniz biri varsa hiç durmayın, gidin ve onu ne kadar sevdiğinizi haykırın ona... Eğer sırf gururunuz yüzünüzden birbirinizden uzaksanız atın gururu bir tarafa, aşkta gurur olmaz! Eğer platonikseniz; bugünü karalar bağlayarak geçirmeyin. Hayatınızın merkezi "o" olabilir ama unutmayın ki hayatta "o"ndan başka yüzünüzü güldürebilecek şeyler de var. Hiçbir şey bulamıyorsanız sizi gülümsetecek,açın pencerenizi kaldırın kafanızı gökyüzüne, o maviliği görebildiğiniz için ne kadar şanslı olduğunuzu düşünün... Eminim bu sizi gülümsetecektir... Ve sakın "o"nun sevgililer gününü kutlamayı unutmayın... O bilmese de olur. Siz içinizden "Seni Seviyorum..." demeyi unutmayın...
Ben hangisi miyim anlattıklarımdan?

Ben ne olursa olsun
Seni Seviyorum diyebilenlerdenim....
Sevgililer günün kutlu olsun Bay Aşk...

Dilara Ş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com