Mayıs 03, 2010

Hadi Beni Güldür Biraz..



Aynaya sordular güzel miyim diye
Dedi birak yüzünü bak su gözlere
Eger parilti varsa,yüregin çarpiyorsa
Bu dünyada senden güzel mi var
Bu dünyada her sey güzel bi bak
 
Keyfin kalmamissa susar bu sarkilar
Giyinip boyansan da renkler solar
Sebebin kalmadiysa varolmak izdirapsa
Yüzünde maskeyle geçer yillar
 
Hadi beni güldür biraz
Daha yolumuz var daha çocuguz inan
 
Hadi beni güldür biraz
Daha yolumuz var sonuna kadar dayan
 
Aynayi kirdilar güzel göstermiyor diye
Bölündü parçalar çogaldilar
Parilti kalmadiysa,yüregin çarpmiyorsa
Dünyadan ala cehennem mi var
Dünyada hala cehennem mi var
 
Hayat toz pembe olur sen istersen
Ne ekersen biçersin bu gizemli bagda
Bir yanin karanlik bir yanin aydinlik
Isik bir yerdense  süphen mi var

Hadi beni güldür biraz
Daha yolumuz var daha çocuguz inan
 
Hadi beni güldür biraz
Daha yolumuz var sonuna kadar dayan..



Bu zor haftasonumda yanımda yaşadıklarıma birebir şahit olan, gecenin bi vaktine kadar benden haber bekleyen, inatla bitik şarjını dayandıran, beni lanetleyen :) sanki omzumda onun eli varmış gibi hissettiren Can'ım Melih'e...

Duyar duymaz beni arayan, yüzyüze fazla görüşmesek de,yanımda olduğunu her seferinde hissettiren hep yanımda olan  Çağlama...

Son olarak garip bir şekilde tanışıp, iyi anlaştığımız bütün gün benim zaman zaman velet halimi, zaman zaman agresif halimi çeken, "hadi beni güldür "demeden güldüren Bay X ' e ...

Bengisu,Ecem,Nazlı ve Aşkın'a

Yanımda oldukları için Teşekkürler... (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com