Mayıs 03, 2010

Nasıl Delirdim?


KAOS.

Cuma gününden beri öyle bir kaosun içindeyim ki... Nasıl olucak, ne olacak hiç bir fikrim yok... Tek bildiğim aslında çok yorgun olduğum... En pollyanna olan ben bile artık içimdeki pollyannamı kaybettim. Aslında umutsuz değilim ama bir şeyi çok istiyorum. Artık o şey olsa ve rahatlasam tamamen diyorum. Bazense saçmala,hayallerin var senin,"sonuna kadar dayan" diyorum... Garip şey ya. Şimdi burada anlatamıyorum da tamamen. Anlatsam eminim herkes oha abi n'olmuş böyle diyecek ama anlatamıyoırum işte...

ARTIK TESCİLLİ DELİYİM !

3 günde çökerttiler beni ya. 2 kere sinir krizi geçirdim. Gülten hoca cuma günü anlatıyordu hastalık çeşitlerini psikolojide.. Nerden bilebilirdim akşamında başıma gelecekleri ? Bugün psiyatriden randevu alıp doktora gittim.Bahar adında çok tatlı bi kadın. Kırmızı kıvırcık saçları var,gayet modern bir tip. Görseniz pek de bi tatlı. Konuştuk öyle ben anlattım o dinledi. Arada birkaç birşey söyledi. Sonra bana ; " Çok zor bir hayatın içindesin ama dayanmalıyız" dedi ve ilaç yazdı.


İşte ilacım bu.Her sabah tok karnına aksatmadan içmem gerekiyormuş. Bir 15 gün sonra yine gidicem.  Hahaha.. O değil de ben şimdi birilerine zarar versem içeri de atmazlar beni değil mi?  =D

AİLE KAVRAMI

Bir anda aile kavramım değişti.Kardeşimle çok iyi anlaşıyoruz bütün bu olayların iyi tarafı da bu olsa gerek... Annem zaten hep değerliydi benim için.Şimdi çok daha değerli. Onu o kadar çok seviyorum ki...

"Bi Tek Annem Olsun Bana Birşey Olmaz"

VE GÜNÜN İLK ŞARKISI ;




yüzme bilmeden,daha deniz görmeden
hiç güneşte yanmadan...
şimdi ölmek istemem,bir kalbi sarmadan...
aşkı tatmadan daha,onla sarhoş olmadan
hiç sevişmeden daha...
şimdi ölmek istemem,daha hiç gülmeden
çoban yıldızı,sen benle kal
çoban yıldızı,hep benle kal
zamanın varsa...
ben hiç kimsem olmadan,tepeden tırnağa ona
hiç sarılmadan...
şimdi ölmek istemem,kalbine dokunmadan
hadi al götür beni,hala benimmişler gibi
evime yurduma...
taze meyve tatları,yağmurlarında
çoban yıldızı,sen benle kal
çoban yıldızı...
zamanım varsa, biraz daha..

1 yorum:

  1. Bence yazmaya devam etmelisin. Ben anliyorum seni, ve seni okumak istiyorum izin verirsen. Heycanla her yasadigini anlatma, yaz sadece.
    Deniz.

    YanıtlaSil

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com