Nisan 08, 2010

Aşiyan.



Dediler ki siz tm'siniz. Size edebi bi gezi ayarlayalım.Biz de tabi hemen atladık evet hocam olur diye. Aşiyan'a gidilecek dediler. Pff yazarın evine gidip ne yapcz dedik içimizden ama gezi diye susuverdik.Bir gittk ki sormayın; hep orada kalsak istedk! Tevfik Fikret'in evinin manzarası. Ama ben hala diyorum bu manzaraya bakan ev bende de olsa bende güzel güzel şiirler yazardım.
tabii oğlum!

"Dünyaya açılan pencere'm" demiş Tevfik Fikret odasının penceresi için. Bir kendi penceremin açıldığı dünyayı düşündüm de...
Belki de benim pencerem hiç açılmasa daha iyiymiş.
Benim pencerem açıla açıla moloz yığınlarıyla dolu bi dünyaya açılıyor çünkü.

Herşey bi tarafa manzara harika yav...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com