Nisan 23, 2010

Dikkatsiz Olmak.

Yok yok ben bu dikkatsizlikle daha çok saçmalarım! Tanrım neler gelmedi ki başıma! Şimdi benim dağın başında bi okulum var. Ben de bir çok iyi-kötü anısı var.İlklerim zırvalıkları falan var kendisinde. Neyse bunları başka bi yazıda anlatırım uzun uzun. Bugün benim oraya gitmem gerekti. Yürümeye üşüneip minibüse bindim. Ama olay şu ki yanlış minibüse binmişim! Anladığımda artık çok geçti ve gittiğim yer hiç bilmediğim bi yerdi. Oralarda oturan arkadaşıma mesaj attım.Yol tarif etsin diye. İskiye yürü,ordan gelişim hastanesine giden minibüse bin,sonra in yürü aşağıya ahanda bizim okul dedi.Yaptım dediğini hastanenin orada indim.ama nerden aşağı inceğimi kestiremeyip bi amcaya sordum. Amca o yol kötü gel ben seni götürüym dedi. Bi an korkudan geberdim. Ee şey amca... gerek yok ben giderim falan oldum. Neyse baktım ki adam bizim okulun orada deneme sürüşleri yapan sürücü kursunun müdürüymüş. Bizim müdürü falan da tanıyormuş.Her ne kadar korksam da bindim arabaya.Neyse adam iyi biriymiş de okuluma kadar götürdü beni.Sonrası ayrı bi gıcıklık zaten. Aa bi de eve gelince fark ettiğim daha büyük bi saçmalığım var ki onu hiç sormayın... İzleniyorum açıklayamam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com