Nisan 23, 2010

Melih.Melih.Melih.


Bi adam var benim hayatımda adı Melih. Pek bi paranoyak kendisi. Benim en yakım arkaşımla o, onun en yakın arkadaşıyla ben bi zamanlar 'şey'dik.Şey işte anladınız siz. Neyse her 'şey' bitti. Birileri birilerinden özel oldu,birileri birinden nefret etti falan filan ama bizim arkadaşlığımızı hiç etkilemedi bu.Gitiiktçe daha güçlendi bile.. Biz farklı sınıflardayız onla. Tenefüslerde görüşüyoruz. Ben ,Melih ve Anıl (aynı zamanda sıra arkadaşım, kan+damar+bilek+kesici alet 4lüsünden nefret eder,gıcıklığına hep bahsediyorum bundan)tenefüslerde genelde hep beraberiz.Lakin ben sosyal biri olduğumdan (öyle diyorlar yani) onlarda asosyal (kendilerine öyle diyorlar) beklentilerimiz ve arkadaş sayılarımız farklı olduğundan zaman zaman trip atıyorlar bana.Bizle takılmıyorsun sen,yüzünü hiç göremiyoruz diye.. Ama bilmezler ki ben onları pek severim. Melih biliyorum bunu okuyacaksın. Okurken sakın ama öyle deme! Napıyım arkadaşım elimde değil :( Her neyse ne diyordum? Heh melih...çok paranoyak kendisi ama çok kutsal biri.Her türlü teknolojik ihtiyacımı karşılar. Sağolasın can! Deniz ürünlerini pek sever.. özellikle de "ahtapot"u. Ahh ahh psikolojimi bozdular! Bi de çok yetenklidir kendisi.Birçok şeyden sanatsal eserler yaratır. örnek mi? alın size örnek;




nasıl beğendiniz mi ? (İkiz kuleler-11 eylül falan)
Sıkı metal dinleyicisidir.Beni de metal dinlemeye özendiyor. Hatta bunun için teşvik çalışmaları bile var.Mesela Facebook da paylaştığım her metal şarkıyı beğenecekmiş. Whitelion dinlemeye başladım. Bana bi sürü müzik verdi de... Arada sınav yapıyor beni =/ Anıla karşı beni koruyor falan. Sinirli olunca yatıştıyor beni.Hergün mesajlaşırdık biz.Ama telefonu yok şimdi onun.endimi eksik hissediyorum biraz.. En yakın zamanda telefon alması dileğiyle! haa bu arada iyi brutal yapar unutmadan söyleyim.İstiklal marşını bile brutalla söylemiş adamdır kendisi. Yakında o da blog açacak. İzlemeniz tavsiye edilir.. ve son olarak;
Seni Seviyorum Can.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com