Kasım 16, 2010

İyi Bayramlar

Bir bayram günü yine... Ama nedense her geçen yıl, coşkusu biraz daha yitiyor.Eskiyi hatırladım da... Bildiğin heyecanlanırmışım. Şimdi bayramın zihnimde uyandırdığı tek şey "tatil". Bayramı sevmediğimden değil bu düşüncem. Aksine bayramları çok severim ama eğer çok sevdikleriniz yanınızda değilse, sanallaşan bayramlarda bayramı yaşamak çok sıkıcı bir durum. Yolda görse halimi hatrımı sormayan adam bayram günü saat 7 de mesaj atmış. Güler misin ağlar mısın.._?

Öte yandan ben bir ÖSS öğrencisiyim (ygs-lys demek çok uzun geliyor hem ben hep kendimi össye hazırlamıştım.o yüzden benim için hep öss olarak kalacak.). Bayram bize uğramıyor, bizim için asıl bayram hazirandan sonra... Şimdiyse formalite icabı kutluyorum bayramı...

Sanallaşan dünyadan hepinizin sanallaşan bayramını kutluyorum sevgili bloggerlar.. (:
Eğer yakınlarınız varsa,mutlaka ziyarete gidin.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com