Kasım 29, 2010

Layla'dan Aşk Mimi.


 Layla nam-ı değer sevgili mekteup arkadaşım Nazlı beni mimleyebileceği en güzel mimde mimlemiş. Şu an için çok fazla ilgi görmeyen bi blog sahibi olsam da yine de Nazlıcığımın beni diğer blogerlara tanıtmaya çalışması gerçekten beni çok mutlu ediyor. Teşekkürler Bebeeek sarıl:
    Aslında blogtaki amacım beni yüzlerce kişinin izlemesi değil, duygularımı rahatça paylaşabilmek... Ona söyleyemediklerimi sizle paylaşma isteği..
    Eğer hala l a y l a s m i l e 'ı takip etmiyorsanız çok şey kaçırıyorsunuz derim ben. Hem resimleri,hem fotoğrafları,hem de güzel hayallerinin yansıması sizi bloğa acayip derecede bağlıyor :))
    Ben de size laylasmile'den başka iki blog ismi daha vermek istiyorum;
    Bloğuna ve yazı dizisine bayıldığım pek bi içten olan Voodoo ve bugün keşfettiğim tüm samimiyetiyle post oluşturduğuna inandığım Alchemist. Ben onların bloğunda çok keyifli vakitler geçiriyorum. Bence sizde bi TIK yapmalısınız ;) Umarım beğenirsiniz (:
"

Ve sırada asıl konumuz olan mimimiz var ;" Size göre aşk nedir ? Bir ilişkiden neler beklersiniz ? "

Privacy parfümünün slogonanını hatırlayanınız vardır sanırım ; 
"Aşk Bile bile Tutsaklıktır". Kesinlikle katılıyorum. Ama aşkı birkaç kelimeyle tanımlayamıyorum. O kadar sonsuz bi kavram ki.. Aşkın Acı Hali şiiri aşkı en iyi tanımlayan şiirdir bana göre,duygularıma birebir tercüman olur dersem yalan olmaz.
3 sene öncesine kadar aşk hakkında en ufak bir fikrim yokken 2007 ekimde Aşk'ın kucağına düştüm.. Pervane * misali yanacağımı bile bile ateşe yürüdüm. Tüm mantığımdan sıyrılıp o'nda kayboldum. Ama boşa kürek çektiğimi anladım nihayet.Artık kabullendim ; biliyorum olmayacağını. Ve bu kabullenişten sonra bir ilişkiye başladım. Bir ilişkide olması gereken ne varsa var ilişkimde ; saygı,sevgi,anlayış,hoşgörü,masumiyet...
Sadece bir şey eksik... Onun olması içinde elimden geleni yapıyorum. Aşık olmak için çabalıyorum. Ama o kadar canım yanmış ki aşka dair tüm kırıntılarımı bile söküp atmışım ruhumdan. Kısacası aşk anlatılmaz yaşanır,ilişkilerden beklenenle gerçekleşenler de asla paralel gitmezler. Ama siz siz olun asla benim kadar çok aşık olmayın !


AŞK, MASUMİYETTİR


"Bırakın bu ayakları.. Kaçınız, çırılçıplak bedenler karşısında yalnızca gözlere baktınız. Sorsalar, güya hepiniz aşıktınız .."






AŞK, SADECE O'NLA YAŞANIR


Birinin elini tutmakla, birinin elini, sıkı sıkı tutmak arasında çok fark var!

Ya tutarsın ya da tutmazsın ya da, tutmuş gibi yaparsın işte.
Ben yapmam!
Bunu zaten bilirsin.
Kimin elini tutacağını yani.
Deneyerek bulmazsın.
Sadece bilirsin.
Bilmek!
Açıklaması yok.
Ve ben elini sıkı sıkı tutmayacağımı bildiğim hiç kimseyle İstiklal caddesine gitmeyeceğim!
Heyecanla ve özene bezene olmadıktan sonra kimseye yemek yapmayacağım!
Repliklerin bir anlamı yoksa, kimseyle film seyretmeyeceğim.





AŞK, ONA DOYAMAMAK, O OLMASA DA HER ANINI ONLA GEÇİRMEKTİR

"Onu biraz sevmek diye birşey olamazmış gibi...Kesinlikle bağımlılık yapıyor.Onu bir örtü gibi üzerime çeksem ve vücudumu onla sarsam bile,hala ona daha yakın olmak isteyecekmişim gibi geliyor..."

  




* Yanacağını bile bile yine de ateşe giden, döne döne, seve seve ölümle hasbıhal eden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com