Kasım 21, 2010

Tatil Bitti Laaa.

Tatilin bitmesine üzülmüyorum ama sabah erkenden kalkmaya başlayacağım için de kıvranmaya başladım. İnsan son senesini uykusuz geçirir mi yaa ? 05:40 ta kalkıyorum el insaf Nimet Çubukçuu ! Zaten bu sene ne kadar saçma şey varsa bize kitledin. Yıllardır okuduğumuz İstiklal Marşı'yla Andımız nasıl okunamaz artık ya. Belki de bize Türk olduğumuzu hatırlatan bizi silkelemeyi bi nevi de olsa başaran en önemli şeylerdi onlar ! Bak yine sinirlendim. Hayır o değil fazla yorumda yapamıyorum sonra ne konuştuğunu bilmeyen insanlar çok alakasız yerden konuya dalıyor ve birden tartışma çıkıyor. Adam kendi cümlelerini kurmak yerine internetten kopyalıyor sonra da bunun adına tartışma diyor. Ee salak ben internetten gönderdiklerini okuduktan sonra senle tartışmış olmuyorum ki! Bildiğin internetle birbirmizi yiyoruz. ! Neyse nereden nereye geldim. Dönelim konumuza. Bu tatil hayatıma yepyeni şeyler kazandırdı. Mesela gittikçe bayramların ne kadar sanallaştığını bir kez daha anladım. Yepyeni bir aşka yelken açtım. 3 senemi ne kadar "boş" bir insan için harcadığımı fark ettim. Erkek arkadaşım sayesinde programlı ders çalışmaya başladım. Tabi buna en çok annem seviniyor orası ayrı. Bir de dil anlatımla edebiyat notları açıklanmış birinden 91 diğerinden 93 almışım. Lanet olsun çoooooh zekiyim (!)

Ve tabi ki intikam... Hem mutluyum hem de 3 yılın sonunda o intikam duygusunu ilk kez bu kadar hissettim.
Ne kızıyorum ne acıyorum sadece gülüp geçiyorum...
Beatles'dan günün anlam ve önemi için gelsin o zaman..



* And that she will cry 
 when she learns we are two...  cause I couldn't stand the pain and I would be sad if our new love was in vain. *




1 yorum:

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com