Aralık 05, 2010

O Yaz

Dün gece çok şey yaşadım çoook..
Şaka gibi bi hayatım olduğunu düşünüyorum artık.
Var mıdır acaba ilk en büyük aşkı ve şuan ki sevgilisiyle saatlerce okey oynayan başka bir insan ?

Dipnot: Sevgiliyle en büyük aşk lise arkadaşları.
Uzun uzun herşeyi anlatıcam.Ama şimdi dersaneye gitmem gerekiyor.Akşam dün olanları anlatmak üzere geri döniciiim. Bekleyin beni.

Bugün ki şarkımız da bu olsun;
For Bengisuu.


"O YAZ"

Nasıl da geçmişti bütün bir yaz
Başımda kavak yelleri esen o yaş 
Sense hanımeli kadar beyaz 
Çalmıştınız kalbimi biterken o yaz 



Nasılda koşuşurduk bahçelerde 
Şarkı söylerdik mehtaplı gecelerde 
Sen bana ben sana komşu evlerde 
Kök sarmaşıklar gibi sarıldık o yaz 



Elime değerdi safça elin 
Benimse arardı seni gözlerim 
Öpüşürken korkusu birşeylerin 
Aşkımıza ilk hüznü getirdi biraz 



Çocuk kalbimize dolan gamla 
Oturup ağlamıştık sessiz çardakta 
Çaresiz erken inen akşamla 
Veda edip ayrıldık biterken o yaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com