Aralık 12, 2010

Şaka gibi II

Cuma günü Sevgilim geldi onla buluştuk.Herşey iyi güzel.Ben alıştığımı hissediyorum.Herşeyin çok daha güzel oalcağına dair hayaller kuruyorum. Birden "o" giriyor devreye. O'ndan konuşuyoruz. Düşünsene sevgilinle eskiden aşkından geberdiğin adamı konuşuyorsun? O gün o adamın senin en yakın arkadaşına yazdığını öğrenip ufak bi cinnet geçiriyorsun ama sevgilinin yanındasın ya,elin kolun bağlı... Neyse sevgilinleyken unutuyorsun bu olayı. Eve giderken birden aklına geliyor. Üstelik minibüsün radyosunda Şebo'dan "sil baştan" çalarken.. Üstelik zamanında bu şarkıyı O'nun için dinlemişliğin varken... Bi gözlerin doluyor. Sonra toparlanıyorsun. Ardından kalbindeki o hissi yok ediyorsun.Eve gidiyorsun en yakın arkdaşına durumu anlatıyorsun.. Belki gerçekten öyle olduğu için belki de öyle düşündüğü için sana O'nun canını yakmak için böyle yaptığını söylüyor... İnanmak istiyorsun... Sonra birden kendini O'nun seni aldığı bi topluda buluyorsun öfkene yenilip gereksiz yere çıkışıyorsun. O bu duruma çok bozulup küsüyor, face.e de bu konuyla ilgili öfkesini yazıyor. Sonra dayanamayıp yazıyorsun chatten o kadar öfkelisin ki bütün çılgınlıkları yapabilirsin...Mesela ona olan aşkını itiraf etmek gibi.. "Sen beni sevmiyorsun" demesi bardağı taşıran son damla oluyor.. Tam söyleyecekken frenleniyorsun arkadaşın tarafından. Bi şekilde barışıyorsun hatta yıllık yazmasını bile istiyorsun senin için..
Ertesi gün hiç birşey yokmuş gibi konuşuyorsunuz o sana Sevgilini soruyor.Anlatıyorsun..  Arada tehlikeli cümleler dolaşıyor tabi.Bi ertesi günse senden ona kız bulmasını istiyor.

                                   Ona kız bulmamı istedi.!  

Sence şaka gibi değil de nedir bu anlattıklarım ?
Aa bu arada O'nun sana telefon numarasını vermesini de atlamamak lazım...
Kalbindeki o saçma duyguyu da !
Sevgiliyle, "o" arasındaki kıyas ya da karar değil bu.
Kararım zaten belli.
Bu doğruyla yanlışın savaşı...


"Onu ilk gördüğümde yaşantımda çok önemli bir yer tutacağını ben anlamıştım, ama henüz o, bunu bilmiyordu.  Anlamasın diye elindeki taşa sakladım gözlerimi. Bunu hissetmiş olmalı ki, o taşı bana armağan etti ve aslında gözlerimi bana geri verdi."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com