Aralık 31, 2010

Yalan.

"Yeni yıl ; yeni umutlar,yeni hayaller ! 
Güle güle 2010, Hoşgeldin 2011 ! "

Yalan bunların hepsi. Söyleyin bana hanginiz bi önceki seneden daha güzel geçirdiniz bu yılı ? Eğer "beeeen! " diyebiliyorsanız siz hayatın şans bağışladığı nadir insanlardan birisiniz. Aynı Koç Ünv. ya da Bilkent Ünv.den burs kazanmış gibi yani.Valla benim hayatım her geçen yıl daha da bok oluyor.2010 a ne umutlarla girmiştim. Her şey güzel olacaktı. Her şey yoluna girecekti. Eskisi kadar üzülmeyecektim. Artık hayatımda güneş açacaktı falan. Ne oldu ? Karabasan çöktü hayatıma daha ne olacak ! Aylarca depresif depresif dolaştım hüngür hüngür ağladım. Kim için,ne için? Değer miydi _? Elbette ki hayır! (sevgilim için ya da platoniğim için ağlamadım merak etmeyin.Hayır ağladım da bu sözüm onlar için değil). Ve şimdi geldik 2010un son gününe. Yeni yıla girerken hayatımdaki bütün sorunları çözmüş gibi duruyorum.Bi ygs-lys zıkkımı var o da birkaç ay sonra son bulacak inş. Umarım bu sene ki kadar kötü bir yıl yaşamam.Enzimlerin çalışabildiği sıcaklık değerlerinin grafiği gibi oldu len.Max seviyede kötü bir yıl geçirdim. Bu yıl düşüşe geçsin. Kötülük enzimleri çalışamaz hale gelsin. Çok şey mi istiyorum? Bu yıldan sağlık,huzur ve iyi bir üniversite istiyorum sadece. Valla bu kadar. Aşk maşk,para falan istemiyorum. Mangoda indirim olsun bershka kafayı yiyip sudan ucuz fiyata kıyafet satsın diye ütopik şeyler istemiyorum.

Noel baba da yok zaten ! Küçüklükten beri leylekleriydi,noel babasıydı,öcüydü falan derken bizi amma keklemişler hee. Bak şimdi bu da koydu bana. Yalan yalan,valla yalan. Her şey koca bir yalan. Ne demiş Candan Abla "Yalan başkası yalan, Dünyada ölümden başkası yalan !" .

Ölüm demişken... Okulumuzdaki fizik hocamız vefat etti. Trafik kazası.. Sever miydim ? -Hayır. Çok muhabbetli miydik ? -Hayır. Ama çok üzüldüm. Bildiğin 2 gündür aklımın bi köşesinde Hasan Hoca var. Evet iyi bir öğretmen değildi,kaybettik diye herşeyini övemem ama iyi bir adammış düşünününce.. Allah rahmet eylesin,diyecek birşey yok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com