Temmuz 01, 2010

Facebook-Phares

2008 Şubattan beri facebook kullanıcısıyım... Facebooka giriş amacım aslında arkadaşlarımı falan bulmak değildi.Tamamen hoşlandığım çocuğu bulmak ve resimlerine bakabilmek içindi.Neyse açtık facebooku kimse yoktu doğru dürüst aylarca 20 kişiyle sınırlı kaldı arkadaş listem... Sonra millet facebooku keşfettikçe ben de yeni şeyler keşfettim... Aslında çok da eski sayılmayacak eski arkadaşlarımı buldum. Facebooktaki iletişimin gücünün farkına vardım. En son olarak da facebook geyiklerini keşfettim maalesef ! (Bkz: -Cemin selamı var.- Hangi Cem? -Söylemicem.) 
Bütün herşeyi keşfederken facebook tiryakisi oldum çıktım. Artık keşfedecek başka birşey kalmayınca facebooktaki salak testlere ve tıklayınca hemen bi cümle sallayan falcılara yani phares uygulamasını deneyim,maksat can sıkıntısını gidermek dedim... 
Bugün onlarca şeye tıkladım. Ve sonuçlar....

                                                                                                                                                                                                                                                      
Evleneceğin Kişinin Baş Harfi Ne ?
  Dilara Evleneceğim İnsanın Baş Harfi Buymuş Demek (:
1:A

Bebeginin adi ne olcak?
Dilara Bebeginin adini ögrendi!:
1:Aşkın



bihter falına baksın
Dilara inanabilirsiniz doğru bihterin falı:
1:kızım senin bahtın kara


Günün sana tavsiyesi abiye kuzudan.
Dilara yok:
1:sana güzel tavsiye ona sevdiğini söyle:)



Günün maNga Sözü xD
Dilara maNga Sözüm x):
Bedenin Özgür Kalsa Neye Yarar ? Acitir Ruhunu Icinde Kalanlar . Dönemezsin Artik Geriye , Tek Yön Sectigin Tüm Yollar



Evlenme Tarihim..
Dilara Bas Ve Gör!:
1:12.12.2012


evlenince nerede oturacağını gülben ergen belirlesin
Dilara fala inanmayın ama falsızda kalmayın arkadaşlar:
1:samanlık


kocancığın kıme benziyecek
Dilara sende dene bişi kaybetmessin:
1:Bay aşk arda turan a benziyecek yaşadınn


kocancığın kıme benziyecek
Dilara sende dene bişi kaybetmessin:
1:Bay çocuk serdar ortaç sempatik huaaa



Daha fazla yorum yapmaya gerek yok bence... Siz siz olun sakın denemeyin böyle birşey...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com