Temmuz 10, 2010

Si Seulement Je Pouvais Lui Manquer


Fransızca'ya ve Fransız kültürüne ilgi duymaya başladığımdan daha öncede bahsetmiştim. Önce dillerine merak saldım,sonra müziklerine...  Fransız şarkıcı isimleri bilmediğim için internette en çok önerilen Fransız şarkılarını indirdim. Bir tanesi var ki bayıldım... ! İlk dinlediğimde bu müzik... Bu müzik hiç de yabancı değil dedim ! Sonra Sertab Erener'in "Bir Damla Gözlerimde" şarkısının müziği olduğu aklıma geldi. Küçük bir araştırmayla Sertab Erener ve Fransız şarkıcı olan Calogero Joseph Salvatore' ın Sertab'ın son albümünde birlikte çalıştığını öğrendim.Bunu araştırırken bir baktım ki Calogero aslında hiç de yabancı bir isim değilmiş... Teoman'ın "Çoban Yıldızı" adlı şarkısının  müziğinin de  sahibiymiş aynı zamanda. Ben Calogero'yu sevdim... Şarkıları yer yer hareketli yer yer soft... Eğer Fransızca'ya ya da Fransız müziklerine ilgi duyuyorsanız mutlaka dinlemenizi tavsiye ederim... Aynı zamanda Si Seulement Je Pouvais Lui Manquer adlı şarkıyı mutlaka dinlemenizi öneririm... Hatta Sertab Erener'in Türkçe sözlerini yazarak okuduğu " Bir Damla Gözlerimde" yi dinlemelisiniz... İki şarkı da mükemmel!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com