Temmuz 05, 2010

Hadi Film Önerelim Birbirimize...


Eğer bütün yaz evde oturan biriyseniz 3 ay okul tatili size çok sıkıcı gelir.Üstüne bi de havalar sıcaksa terkedilmiş İstanbul'un bütün nemini,sıcağını siz çekmek zorundasınızdır. Bu zor günleri geçirebilmek için en iyi yöntem film izlemektir ! Ben de bunu yapar oldum. Lakin bi sorunum var arkadaşlar... İzleyecek doğru düzgün bi film bulamıyorum.Şansıma açıyorum bi tane kötü çıkıyor üzülüyorum sonra harcadığım zamana. Mesela ben size 3 film önerebilirim  2 si gerilim olmak üzere.. Biri " Davetsiz (The Uninvited),bir diğeri de " Soldaki Son Ev (The Last  House On The Left ). Bir diğer öneri filmimse "Kız Kardeşimin Hikayesi (My Sister's Keeper).
Konuları hakkında kısaca bir bilgi vermek gerekirse ; Davetsiz, psikolojik gerilim filmi, Soldaki Son Ev, bir çete tarafından kaçırılan kız ve ailesin intikamını anlatıyor. Kız Kardeşimin Hikayesi ise ; Kanser hastalığıyla mücadele eden 16 yaşındaki bir kız ve kardeşinin hayatını anlatıyor. 



  

Siz de bana şöyle güzel güzel romantik filmler (ağlatırsa çok makbule geçer =D ) , en az seviyede saçma olan korku filmleri söylersiniz çok sevinirim bloggerler !
 Hepinize iyi seyirler (:

1 yorum:

  1. hadi ilk önerin benden gelsin

    zeitgeist
    zeitgeist 2-addendum
    zeitgeist 3-movement

    Sana filmlerle ilgili bilgi vermicem. ama şunu söyliyim eyer ilkini izlersen diyer ikisinide izliceksin.

    Bu arada ufak bilgi bu bi belgesel. ama seviceğine eminim

    YanıtlaSil

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com