Temmuz 10, 2010

Tatil Hazırlıkları





Efendim ailecek pek tatil kültürü edinememiş insanlarız. 
Her yaz İstanbul sıcağında evin içinde pinekleriz genelde.
 Ama bu yaz bi değişiklik olsun tatile çıkalım dedik.
 Nereye gitsek diye düşünürken 
Marmaris'e gitmeye karar verildi. 








Ama herşey bundan sonra başladı tabi.Tam 1 haftadır tatil hazırlıkları yapıyoruz ve hala bitirebilmiş değiliz. Ne zor işmiş tatile çıkmak ya... Yok bikinisi yok şortu yok elbisesi! 






Neyse ki benim hazırlığım bitti sayılır. Son birkaç şey kaldı tatil için sonra ver elini Marmaris.... Ne kadar kalacağımız belli değil. Hee bu arada otele falan gitmiyoruz biz. Çadır kampına gidiyoruz... Denize sıfır yani =) Nasıl olur nasıl geçer bilmiyorum... Ama tek bildiğim şey bu tatile çok ihtiyacım olduğu... Bu sene gerçekten çok " yorulmuştum " . Unutmam gereken şeyler var... Hazırlanmam gereken sınavlar var... Gerçekleştirmek istediğim hayallerim var... Bunlar için ağustos 12 itibariyle koşmaya başlıcam. Ama önce güç toplamalı...
Hadi hayat bu sefer bana öbür yüzünü göster... Biraz da beni güldür... Ben de bu arada gidip valiz arayım kendime... !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahh ölürüm sizee..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com